همسریابی رایگان 100%. سایت همسریابی پیوند. کاملا رایگان (2024)

همسریابی رایگان 100%. سایت همسریابی پیوند. کاملا رایگان (1)جستجوی الکترونیک(جستجوی پیشرفته و انتخاب تـفاهم محور)
+
آشــنایی ســنّـتی( ارتـبـاط سالم ، مـطـمـئـن و خـانـواده مـحـور)

همسریابی رایگان 100%. سایت همسریابی پیوند. کاملا رایگان (2)


با لطف و عنایت پروردگار مهربان، سامانه ازدواج الکتروسنتی پیوند که نتیجهچهار سال تحقیق و بررسی کارگروه مطالعاتی الچی (از سال 1384لغایت 1388)می باشد، بر اساس طرح و الگوی ابتکاری " ازدواج الکتروسنتی"(جستجوی الکترونیک، پیشرفته و تفاهم محور+آشنایی سنتی، مطمئن و خانواده محور) از سال 1388 مشغول به ارائه خدمت می باشد و الحمد الله در طی این سالها سرمنشاء ازدواج های موفق بسیاری بوده است.کاربر گرامی!همانطور که میدانید سامانه ازدواج الکتروسنّتی پیوند تنها سایت خیریه و واقعاً رایگان همسریابی و ازدواج در ایرانمیباشد که به هیچ عنوان با هدف کسب درآمد و منفعت طلبی راه اندازی نگردیده است و علاوه بر ثبت نام رایگان، تمامی امکانات سایتاز جمله امکان ارسال نامه و گفتگوی آنلاین کاملا رایگانمی باشد و نیاز به پرداخت حتی یک ریال حق عضویت ندارد!

تنها تقاضای ما از شما : استفاده صحیح و شایسته از این بستر الکترونیکی برای جستجوی تفاهم محور و انتخاب همسر همکفو و متناسب و سپس ادامه روند بررسی و آشنایی بصورت مطمئن و خانواده محور میباشد. انشاءالله که لیاقت بهره مندی از دعای خیر شما را داشته باشیم.تذکر بسیار مهم : با توجه به قوانین عضویت سایت ( که تمام اعضاء متعهد به رعایت آن می باشند) هرگونه درخواست دوستی و یا ازدواج موقت در این سایت ممنوع بوده و منجر به حذف و اخراج کاربر خاطی خواهد گردید. لذا تاکید میگردد ثبت نام و فعالیت افرادی که قصد و یا آمادگی ازدواج دائم را ندارند در این سایت شرعاً و اخلاقاً حرام و ممنوع می باشد.
لازم به ذکر است که درهنگام ثبت نام افراد در سامانه پیوند، به هیچ عنوان اطلاعات هویتی افراد ، شامل نام و نام خانوادگی ، شماره ملی و یا آدرس و شماره تلفن محل کار یا محل سکونت اخذ نمیگردد، لذا هویت افراد تا زمانی که خود آنها اراده نمایند مخفی خواهد ماند.

پرواضح است که در گام نخست آشنایی درجامعه مجازی پیوند (یعنی بررسی پروفایل و درصورت لزوم کمی صحبت و سوال و جواب) هیچ ضرورتی هم برای افشای هویت فردی وجود ندارد بلکه آنچه اهمیت دارد صداقت و صراحت در بیان خصوصیات فردی (خصوصیات ظاهری ، شغل ، تحصیلات ، وضعیت مالی) ، خصوصیات رفتاری ، شخصیت و طرز فکر، اعتقادات و نگرش در مسائل مختلف و همچنین خواسته ها و انتظارات متقابل زوجین در موضوعات مختلف و بررسی و ارزیابی میزان کفویت و تناسبات فی مابین می باشد، نه اینکه فرضا نام و نام خانوادگی خانم، زهرا محمدی است یا فاطمه حسینی! بدیهی است که در مراحل بعدی آشنایی (دیدار خانوادگی) میتوانید هویت خود را برای فرد منتخب خویش بازگو نمایید.

برای آگاهی از راهکار و نحوه صحیح آشنایی ( الگوی خواستگاری و ازدواج الکتروسنتی) به بخش مقالات و کتابخانه سایت پیوند و همینطور فیلمهای آموزشی موجود در سایت مراجعه فرمایید.

همسریابی رایگان 100%. سایت همسریابی پیوند. کاملا رایگان (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Stevie Stamm

Last Updated:

Views: 5735

Rating: 5 / 5 (60 voted)

Reviews: 91% of readers found this page helpful

Author information

Name: Stevie Stamm

Birthday: 1996-06-22

Address: Apt. 419 4200 Sipes Estate, East Delmerview, WY 05617

Phone: +342332224300

Job: Future Advertising Analyst

Hobby: Leather crafting, Puzzles, Leather crafting, scrapbook, Urban exploration, Cabaret, Skateboarding

Introduction: My name is Stevie Stamm, I am a colorful, sparkling, splendid, vast, open, hilarious, tender person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.