سایت صیغه یابی هلو | راهی جدید برای پیدا کردن همسر یا کلاهبرداری؟ (2024)

ایجاد سایت های همسریابی و ازدواج موقت امری تازه نیست , با مراجعه به این سایت ها میتوان مشخصات افراد را مشاهده و از میان آنها همسر مورد نظر را برای صیغه انتخاب کرد .

به گزارش اطلاع نیوز

وقتی سری به این سایتها می زنید با مورد های جالبی برخورد می کنید تا جایی که نوشته اند خانمی هستم 39 سال دارای اندام مناسب و پوست سفید و ... یا خانمی هستم 20 ساله متقاضی ازدواج موقت با مردان بالای 50 سال فقط به مدت یک ساعت !

البته کلمه صیغه رو وقتی سرچ کنید در اینترنت با سایت ها و مقالات زیادی مواجه می شوید که خیلی از آنها فیلتر شده است و باید با فیلتر شکن وارد آنها شود.

جالب است که عمده آنها شما را به استفاده از اینگونه ازدواج ها تشویق می کنند، ازدواج های مقطعی و حتی یک ساعته! روابطی آنقدر کوتاه و برپایه پول؛ که به سختی می توان نام ازدواج بر آن نهاد.

سایت همسریابی آغاز نو ، نگار ، آناهیتا ، نازیار و شیدایی

تمامی سایتهای بالا نمونه های سایت هایی هستند که با هدف صیغه یابی باعث بوجود آمدن معضلات جدی در جامعه شدند نمونه های کلاهبرداری مردان از زنان و برعکس آن در بین این سایت های بسیار اتفاق افتاده.

همسریابی موقت هلو

سایت صیغه یابی هلو | راهی جدید برای پیدا کردن همسر یا کلاهبرداری؟ (1)

در ابتدا قوانین سایت که در آن درج شده را مطالعه کنید:

  • همسریابی هلو یک شبکه اجتماعی برای خانم ها و آقایانی است که شرایط ازدواج دائم را ندارند و تمایل به ازدواج موقت بر اساس موازین شرعی را دارند.
  • همسریابی موقت هلو در چارچوب قوانین اینترنتی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
  • ثبت نام و استفاده از هر یک از بخش های این وب سایت به منزله مطالعه و پذیرش تمام قوانین سایت هلو می باشد.
  • تخطی از قوانین سایت توسط کاربران باعث مسدود شدن کاربری فرد خاطی می گردد و عضویت ویژه و پرداخت وجه هیچ حقی برای وی ایجاد نمی کند.
  • ارسال پیام دوستی، تبلیغاتی، توهین آمیز، هرز نامه و هر گونه پیامی که محتوای آن مخالف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد ممنوع است.
  • هرگونه پرداخت وجه و اعتبار (اعم از وجه نقد، کارت اعتباری، کارت شارژ و ...) قبل از رسمی شدن ارتباطات (ثبت ازدواج) به سایر کاربران ممنوع است و مدیریت همسریابی موقت هلو هیچ مسولیتی در مورد آن عهده دار نخواهد بود.
  • ثبت نام متاهلین و افراد پایین تر از 18 سال تمام خلاف قوانین سایت بوده و پروفایل این افراد مسدود خواهد شد.
  • فیلدهای "نام" و "توضیحاتی درمورد خود، همسر آینده و ..." همچنین تصویر کاربران پس از بررسی و تایید توسط مدیریت، برای سایر کاربران قابل مشاهده خواهد بود و درج هرگونه اطلاعات تماس (شماره همراه، آیدی تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی) در آنها تخلف محسوب می شود.
  • تصویر پروفایل باید مربوط به چهره خود کاربر باشد و استفاده از تصاویر دو نفره، دسته جمعی، مشاهیر، مشاهیر اینترنتی، گل، منظره، جملات قصار و ... ممنوع می باشد.
  • استفاده از اطلاعات جعلی، شماره موبایل یا اطلاعات سایرین در ثبت نام خلاف قوانین سایت می باشد.
  • اطلاعات شخصی شما مانند شماره موبایل به هیچ عنوان در اختیار سایر کاربران قرار داده نخواهد شد.
  • قوانین سایت ممکن است به مرور زمان به روزرسانی گردد و تغییراتی در آن اعمال شود، کاربران سایت موظفند با مراجعه به این صفحه این تغییرات را مطالعه و رعایت نمایند.

مورد دوم که اشاره به فعالیت سایت در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی دارد این سوال را پیش می آورد که چرا سایت فیلتر است پس؟

طبق تحقیقات ما به جز سایت تبیان دیگر سایت های همسریابی در ایران مجوزهای لازم را ندارند و ممکن است شما با اسامی فیک در ارتباط باشید هم چنین هزینه دریافتی بابت پیام های شخصی که می شود به کاربران فرستاد و اصطلاحا اکانت شما ویژه شود را در عکس زیر می بینید:

سایت صیغه یابی هلو | راهی جدید برای پیدا کردن همسر یا کلاهبرداری؟ (2)

تمام هزینه هایی که اینجا میکنید آیا باعث نزدیک شدن شما به خواسته تان می شود؟ آیا دختری که در شبکه های اجتماعی با تعریف از اندامش و گذاشتن عکس های نامتعارف از خودش بدنبال ازدواج می گردد آنهم صیغه مدت دار مورد مناسبی برای شماست؟ یا مردی که در سایتها و با هویت احتمالا جعلی بدنبال همسریابی موقت می گردد قابل اعتماد است؟

صیغه یابی

سایت همسریابی موقت با اینکه پلیس همواره نسبت به فعالیت سایت های همسریابی و این گونه سایت ها هشدار داده است اما همچنان شاهد فعالیت اینگو سایت ها هستیم و متاسفانه روز به روز هم بیشتر می شوند.

سایت صیغه یابی هلو | راهی جدید برای پیدا کردن همسر یا کلاهبرداری؟ (3)

فعالیت اینگونه سایتها اگر بتواند مسیر مناسبی برای ازدواج های دائم رو فراهم کنند قطعا خروجی مناسب تری برای جامعه خواهد داشت اما اینکه مردان را برای رابطه های کوتاه مدت و بعضا یک ساعتهترغیب کنند و زنان جامعه را بهسمت صیغهسوق دهندواقعا مسیر خوبی نیست و قطعا جامعه را دچار مسمومیت می کند.

در اخر مطلب از شما مخاطبان تقاضا داریم نظرات خود را در رابطه با سایت های صیغه یابی برای ما بنویسید که در انتهای همین متن فرم نظرات وجود دارد و شما می توانید براحتی نظرات خود را ثبت کنید.

سایت صیغه یابی هلو | راهی جدید برای پیدا کردن همسر یا کلاهبرداری؟ (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Trent Wehner

Last Updated:

Views: 5927

Rating: 4.6 / 5 (76 voted)

Reviews: 91% of readers found this page helpful

Author information

Name: Trent Wehner

Birthday: 1993-03-14

Address: 872 Kevin Squares, New Codyville, AK 01785-0416

Phone: +18698800304764

Job: Senior Farming Developer

Hobby: Paintball, Calligraphy, Hunting, Flying disc, Lapidary, Rafting, Inline skating

Introduction: My name is Trent Wehner, I am a talented, brainy, zealous, light, funny, gleaming, attractive person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.